TimeLog er en målrettet konsulent- og rådgivningsvirksomhed med høje mål og ambitioner om at udvikle forretningen og optimere interne arbejdsgange fra kontrakt fra faktura. Med denne ambition følger også en tro på, at kunderne skal opleve, hvordan TimeLog er anderledes fra de andre rådgivningsvirksomheder i markedet. Til denne opgave, og til at få kontakt til beslutningstagerne på en effektiv og nyskabende måde, benyttede TimeLog sig af Unmute med stor succes.
TimeLog stod over for en udfordring – at booke møder med beslutningstagere i store virksomheder for at tilbyde deres løsninger. Som mange andre virksomheder, så TimeLog en udfordring i markedet, da beslutningstagernes tid er knap, og at det ofte er svært at trænge igennem til disse grundet tid og ressourcer. Netop denne udfordring skulle løses med en målrettet Unmute-udsendelse.
Vi tilbød TimeLog en skræddersyet løsning, hvor vi stod for alt fra det indledende kreative arbejde til den endelige udsendelse. Vi indledte en omfattende udsendelse til de rette beslutningstagere, som i TimeLogs tilfælde befandt sig i tyske virksomheder.
Det at række ud til virksomheder, der er bosiddende i andre lande kan være en udfordring, og ofte bliver man ikke tager seriøst eller ender i spam.
Unmute viste sig her, at være den helt rigtige dialogskaber og indgang til salg af TimeLogs service på det tyske marked.
Ved at kombinere vores know-how, mediet og TimeLogs indgående kendskab til branchen, oplevede sælgerne en helt ekstraordinær tilbagemelding, der ledte til booking af møder og rigtig gode dialoger.
Vores arbejde med TimeLog er et stærkt eksempel på, hvordan Unmute kan hjælpe virksomheder med at nå deres mål og opnå reelle, målbare resultater.