Nå dine salgsbudgetter, skab langvarige relationer til dine kunder
og styrk din overordnede salgsindsats.
Unmute Greetings er en game-changer for virksomheder, der ønsker at øge deres salg. Skil dig ud fra konkurrenterne og gør et varigt indtryk på dine kunder. Uanset om du når ud til potentielle kunder eller styrker dine relationer med eksisterende, er Unmute nøglen til at lukke flere handler og tage din salgsstrategi til næste niveau.
Uanset om du kontakter potentielle kunder, følger op på leads eller blot ønsker at holde kontakten med dit netværk, giver Unmute dig mulighed for at skabe en stærkere forbindelse med de mennesker du har, eller ønsker at skabe, en relation til.
“Forsøgte en lidt alternativ b2b salgsstrategi og sendte en Unmute til en potentiel samarbejdspartner, jeg havde jagtet i flere måneder. Det virkede og aftalen blev lukket på efterfølgende møde, med ekstrem god respons på den “anderledes” kontakt.”
– Alexander Ripley, ScandiMate ApS
"Kunderne som vi har uddelt dem til, har sagt ord som ”innovativt, sjovt og personligt” Lige netop ord som vi hos RealMæglerne Blokhus går på arbejde for at opnå."
"Vi har brugt de talende billederammer som angrebsbreve på boliger med lang liggetid. Det har givet os mulighed for at lave mere personlige henvendelser, hvilket har fungeret over alt forventning."
"Vi bruger Unmute til leads som enten er blevet kolde eller som ikke svarer længere. Vi får kickstartet og genoptaget dialogen med alle som modtager en Unmute. De synes at det er genialt, og det viser hvor langt vi vil gå for dem som kunde."
Det kan være svært, at trænge gennem til potentielle leads i et konkurrencepræget marked, da kontaktpersonen tit og ofte bliver bombarderet med mails og opkald. Ofte bliver dine mails ikke en gang læst og opkaldende ikke besvaret.
Med en Unmute har du vedkommendes ubetingede opmærksomhed, da du ikke konkurrerer med nogle andre om pladsen “inden for cirklen” – og det er her opmærksomheden skærpes og interessen intensiveres for netop dit produkt.
Forny din måde at række ud til nye og potentielle kunder på. Lav en Unmute, og send den direkte til den kontaktperson, som du ønsker at få en dialog med. Mærk forskellen med det samme, når du efterfølgende giver vedkommende et kald. Har du kolde leads, der fortjener et forsøg mere? Send en uventet Unmute og få deres uforstyrrede opmærksomhed.
Kundepleje er vigtigt - især i en konkurrencepræget branche, hvor konkurrenterne står på spring for at overtage dine kunder. Derfor er det vigtigt at vise kunderne, at du er der, og her kan en Unmute være medvirkende til at vise kunden, at der er en grund til, at de er kunde hos netop dig.
Unmute Greetings giver dig mulighed for at sende en personlig gestus til kunder eller partnere, der hjælper med at etablere en mere personlig forbindelse og skabe en stærkere relation. Der er ingen der forventer at få en personlig Unmute - derfor skal du gøre det.
Med så mange virksomheder, der kæmper for opmærksomheden, kan det være svært at adskille sig fra konkurrenterne i sin salgstilgang. Med Unmute har du muligheden for, at benytte en unik og mindeværdig tilgang til at skille dig ud fra mængden.
Alt foregår i et hæsblæsende tempo, og det kan derfor være svært at holde kunder engageret og interesseret i din virksomhed. Unmute bidrager til en mere personlig og engagerende kommunikation, der hjælper med at holde kontakten med eksisterende, så vel som nye, kunder.
Morten, Business Development Manager Nordics, Unit4
Vi bruger Unmute til leads som enten er blevet kolde eller som ikke svarer længere. Vi får kickstartet og genoptaget dialogen med alle som modtager en Unmute. De synes at det er genialt, og det viser hvor langt vi vil gå for dem som kunde. Det at sælge ERP systemer er jo en lang proces men Unmuten sparker døren ind, skaber brand awareness og sætter en fantastisk kurs for den kommende dialog.”
Mikkel Padkjær, RealMæglerne
Vores resultat har været over al forventning.
Lige fra design og personliggørelse af billedrammer, til det resultat og kommissioner vi har fået, ved at benytte os af dem, er SPOT ON! Ligeledes er det perfekt, at vi som regel får billedrammerne retur. Dermed kan vi benytte de samme billedrammer, til at få nye kunder ind i butikken. “