Vores seneste case præsenterer et eksempel på vores stærke partnerskab med Energi Fyn, en af de førende bredbåndsudbydere i Danmark. Gennem vores dedikerede indsats hjalp vi dem med at opnå imponerende resultater og nå nye “flyvehøjder” med et gennemført Business Class-koncept.
Energi Fyn stod over for en udfordring – at booke møder med beslutningstagere i store virksomheder for at drøfte deres fiberforbindelse. Energi Fyn har den højeste kvalitet af service, men havde brug for en hjælpende hånd til at skabe den rigtige forbindelse med potentielle kunder på en nytænkende måde. De gængse forsøg på telefonopkald røg direkte på voice mail, og Energy Fyn oplevede, at de færreste havde tid til at tale om deres internetforbindelse.
Vi tilbød Energi Fyn en skræddersyet løsning, hvor vi stod for alt fra det indledende kreative arbejde til den endelige udsendelse. Vi indledte en omfattende udsendelse til de rette beslutningstagere rundt omkring i landets virksomheder.
Vores succeskriterie var, at vi skulle skabe nogle dialoger og sparke nogle døre ind, som Energi Fyn havde haft svært ved tidligere ved gængse metoder.
Ved at kombinere vores know-how, mediet og Energi Fyns indgående kendskab til fiberbranchen, formåede sælgerne at booke møder med en effektivitet på hele 15%. En mødebookingprocent langt over det forventelige.
Vores arbejde med Energi Fyn er et stærkt eksempel på, hvordan Unmute kan hjælpe virksomheder med at nå deres mål og opnå reelle, målbare resultater.
Vi ved, at hver virksomhed er unik, og laver altid et omfattende analysearbejde inden en kreativ retning udstikkes. Det er også en af grundene til, at vi ser de resultater vi gør for vores kunder.
Ved at kombinere skarpe kommunikationsevner og forståelse for vores kunders behov, blev hver sjette Unmute til et møde. Mødebookingen har aldrig været så nem og sjov som med Unmute.
Gennem vores engagerede og inkluderende kommunikation, skaber vi meningsfulde forbindelser, der gavner alle parter.